Study of Library System of Norway and Iceland
EGT Alap
153-0-A1
Linkek
Tananyagok
Beszámolók a tanulmányútról
- Simon Ferenc: A könyvtári rendszerek tanulmányozása és a felhasználók képzése Norvégiában és Izlandon. Beszámoló egy tanulmányútról (2008. október 20 – november 3.
Könyvtári Levelezőlap. 2009. 21. évf. 1. sz. 30-38. old. - Dr. Mader Béla (szerk.): Beszámoló könyvtárosok szakmai tanulmányútjáról norvég és izlandi könyvtárakban (Oslo – Akureyri – Reykjavík, 2008. október 20 – november 3.)
1. rész: Könyvtári Levelezőlap. 2009. 21. évf. 3. sz. 18-34. old.
2. rész: Könyvtári Levelezőlap. 2009. 21. évf. 4. sz. 18-27. old. - 39. Csongrád Megyei Könyvtárosnap (Zákányszék, 2011. június 23.): Program
Dr. Mader Béla: Norvégia és Izland – az északiak könyvtárügyéről röviden: Slideshare
- Simon Ferenc: A könyvtári rendszerek tanulmányozása és a felhasználók képzése Norvégiában és Izlandon. Beszámoló egy tanulmányútról (2008. október 20 – november 3.
Elismerés
- EGT/Norvég Alapból finanszírozott mobilitási projektek = Mobility Projects Funded by EEA/Norwegian Grants. Budapest, 2010, Tempus Közalapítvány. (50-54. old.)
A projekt előzménye*
- Simon Ferenc: Az Európai Unióról szóló tájékoztatás és az olvasól képzése. Beszámoló egy portugáliai tanulmányútról (2004. október 3-10.)
Könyvtári Levelezőlap. 2004. 16. évf. 11. sz. 22-26. old. - Endrész Katalin: A könyvtári felhasználók képzésének tanulmányozása az Európai Unió országaiban.Beszámoló egy franciaországi tanulmányútról (2005. május 9-15.
Könyvtári Levelezőlap. 2005. 17. évf. 8. sz. 32-36. old. - Szmrekovszkyné Farkas Éva: Tanulmányút Finnországban a Leonardo-program keretében 2005. augusztus 1. és 7. között
Könyvtári Levelezőlap. 2005. 17. évf. 11. sz. 32-35. old. - Nagyváradi Enikő – Takácsné Bán Erzsébet – Tóthné Bordé Katalin: Belgiumi tanulmányút
Könyvtári Levelezőlap. 2005. 17. évf. 12. sz. 29-34. old.
- Simon Ferenc: Az Európai Unióról szóló tájékoztatás és az olvasól képzése. Beszámoló egy portugáliai tanulmányútról (2004. október 3-10.)
* A fenti cikkek a HU/04/EX/425. sz. projekt eredményeiről számolnak be. A két projekt közreműködői ugyanazon felsőoktatási, közművelődési és iskolai könyvtárak voltak