Study of Library System of Norway and Iceland
EEA Grants
153-0-A1
Links
Teaching materials
Reports about the study tour
- Ferenc Simon: A könyvtári rendszerek tanulmányozása és a felhasználók képzése Norvégiában és Izlandon. Beszámoló egy tanulmányútról (2008. október 20 – november 3.)
Könyvtári Levelezőlap. 2009. Vol. 21. No. 1. 30-38. p. - Dr. Béla Mader (ed.): Beszámoló könyvtárosok szakmai tanulmányútjáról norvég és izlandi könyvtárakban (Oslo – Akureyri – Reykjavík, 2008. október 20 – november 3.)
Part 1: Könyvtári Levelezőlap. 2009. Vol. 21. No. 3. 18-34. p.
Part 2: Könyvtári Levelezőlap. 2009. Vol. 21. No. 4. 18-27. p. - 39th Csongrád County Librarian Day (Zákányszék, 23rd June, 2011): Programme
Dr. Béla Mader: Norvégia és Izland – az északiak könyvtárügyéről röviden: Slideshare
- Ferenc Simon: A könyvtári rendszerek tanulmányozása és a felhasználók képzése Norvégiában és Izlandon. Beszámoló egy tanulmányútról (2008. október 20 – november 3.)
Acknowledgement
- Mobility Projects Funded by EEA/Norwegian Grants = EGT/Norvég Alapból finanszírozott mobilitási projektek. Budapest, 2010, Tempus Közalapítvány. (50-54. p.)
Previous projects*
- Ferenc Simon: Az Európai Unióról szóló tájékoztatás és az olvasól képzése. Beszámoló egy portugáliai tanulmányútról (2004. október 3-10.)
Könyvtári Levelezőlap. 2004. Vol. 16. No. 11. 22-26. p. - Katalin Endrész: A könyvtári felhasználók képzésének tanulmányozása az Európai Unió országaiban.Beszámoló egy franciaországi tanulmányútról (2005. május 9-15.
Könyvtári Levelezőlap. 2005. Vol. 17. No. 8. 32-36. p. - Éva Farkas Szmrekovszky: Tanulmányút Finnországban a Leonardo-program keretében 2005. augusztus 1. és 7. között
Könyvtári Levelezőlap. 2005. Vol. 17. No. 11. 32-35. p. - Enikő Nagyváradi – Erzsébet Bán Takács – Katalin Bordé Tóth: Belgiumi tanulmányút
Könyvtári Levelezőlap. 2005. Vol. 17. No. 12. 29-34. p.
- Ferenc Simon: Az Európai Unióról szóló tájékoztatás és az olvasól képzése. Beszámoló egy portugáliai tanulmányútról (2004. október 3-10.)
* These articles report the result of No. HU/04/EX/425 Leonardo da Vinci project. The participants of two projects were same higher education, school and public libraries.